Kuvakirjasto
Abhasia 1: Näkymä Ritsajärven turisti- ja toimintakeskuksesta järvelle

Ritsajärven takana pohjoiseen siintävät yli kolmeen kilometriin kohoavat Kaukasuksen huiput. Etualalla näkyy Abhasian lippu. Sen tunnus - kämmen - tarkoittaa ”tervetuloa.” Ympärillä seitsemän tähteä kuvaavat Abhasian seitsemää aluetta. Vihreä ja valkoinen kuvaavat kristinuskon ja islamin liittoa. (14.-22.10.2016, Kansan ääni 1/2017)

Abhasia 2: Stalinin (neuvostojohdon) "datsa" nykyisessä asussaan

Täältä Ritsa järven pohjoisosasta käsin SNTL:n valtionjohtajat saattoivat tarvittaessa hoitaa työtehtäviään, vaikkapa johtaa maata. Edustalla liehuvat Transdniestrian, Etelä-Ossetian, Venäjän ja Abhasian liput. (14.-22.10.2016, Kansan ääni 1/2017)

Abhasia 3: Roomalaisajan kirkko

Abhasian historia ulottuu kauas menneisyyteen. Noin v. 500 eaa. kreikkalaiset perustivat tälle paikalle siirtokunnan. Tämä kirkko Gagraan perustettiin roomalaisten hallintoaikaan 500-luvulla jaa, eli pian sen jälkeen, kun kristinuskosta tuli Rooman valtionuskonto. (14.-22.10.2016, Kansan ääni 1/2017)

Sotši 1: Sotšin rautatieasema

Arkkitehti Dushkinin suunnittelema Sotšin rautatieasema on Etelä-Venäjän suurimpia. Se avattiin v. 1952, lokakuu 2016

Kuva Sotši 2, Krasnaja Poljanan olympiakylän keskus

Krasnaja Poljanan olympiakylän keskuksen Gorki-Gorodin Kuvasta luonnollisestikaan ei selviä alueen laajuus. (lokakuu 14.-22.10.2016

press to zoom
Sotši 3, puistokatu ”Ulitsa Vorovskava”

Sotšin rautatieasemaa ja merisatamaa yhdistää subtrooppisten puiden ja kasvien reunustama puistokatu ”Ulitsa Vorovskava”, 14.-22.10.2016

Peli Poikki 24.9.2016 Suurkirkon rappusilla

Mielenosoittajat esittelivät vaatimuksensa Suurkirkon portailla. rappusten lisäksi tori oli täynnä väkeä.

Peli Poikki 24.9.2016 Esplanadi

Ihmisten valmius joukkovoiman osoittamiseen on SSS-, ja SOS-hallituksen aikana selkeästi kasvanut. Rasismin ja fasismin vastoisin tunnuksin liikekannalla oli 15000 ihmistä, jotka täyttivät Esplanadin.

Peli Poikki 24.9.2016 Joukkovoiman plokki lasipalatsilla

Joukkovoima-kansalaisliikkeen plokki muistutti hallitusta sen vastuusta rasismin ja fasismin vastaisessa työssä